søndag den 30. marts 2008

MySpace er yt!

Eller også er det mig der er. Jeg er i hvert fald ikke mere en del af det. Jeg har nemlig lige bedt MySpace om at annullere min konto. Fænomenet siger mig ikke rigtig noget og jeg gider ikke bruge tid på at vedligeholde noget jeg ikke bruger.
Jeg er stadig at finde på FaceBook, men jeg overvejer løbende hvor længe jeg vil ligge der. Jeg gider vist ikke rigtig bruge den tid der skal til for at "få udbytte" af en sådan konto. Og jeg gider heller ikke rigtig de quizzer og forskellige småprogrammer der ligger der. Det er sjovt at man kan gøre det, men det er ikke sjovt at gøre det. Det er vist min konklusion på den ting.

Det var sådan set også let nok at finde ud af at annullere profilen. Men man kan godt få den tanke undervejs, at de meget nødig vil af med en. Man skal i hvert fald bekræfte sin udmeldelse mange gange :-)
Først går man ind på sin startside, finder sine kontooplysninger og klikker på det link der hedder "annuller kontoen". Så skal man bekræfte et par gange at man virkelig mener det - og også gerne forklare hvorfor. Når man har gjort det, får man en mail tilsendt, og heri er der endnu en gang et link man skal aktivere for endeligt at bekræfte ens udmeldelse! Så man må sige de gør meget for at forhindre at man uforvarende kommer til at framelde sig tjenesten!
Men nu regner jeg med at de - som de lover i vejledninger og mails - vil slette min konto indenfor 48 timer.
Og jeg har en ting mindre at skulle holde øje med :-)

1 kommentar:

Lissa sagde ...

en kort karriere på My Space- men godt med en vejledning tilhvordan man kommer ud ...
det bør vi måske ha' omkring nogle af de andre ting også ?